viernes, 26 de abril de 2019

Siguen llegando trabajos... Escola de Ponsque alegría el poder compartir estas emociones


L’ EMPATIA



L'empatia és  un sentiment que tots hauríem de tenir, és un dels sentiments més importants.
La majoria de persones no hem hagut de passar per cap operació, però hi ha gent que sí, i ho està passant molt malament.
Quan tenia uns 6 o 7 anys em van haver d'operar, jo tenia molta por de la meva operació. Però llavors em vaig fixar en els altres nens que havien d'operar, aquells nens tenien malalties molt pitjors que jo i que ho estaven passant molt malament. Per això durant un moment em vaig posar dins de la pell d'aquelles persones que ho passaven desgraciadament malament i llavors vaig pensar. Jo quan vaig a l'escola no valoro veure als meus amics,  quan torno a casa no valoro estar a casa i amb els familiars, i moltes coses més que no avaluo, però els que ho passen malament ho valoren tot molt més que nosaltres, com: poder tornar a casa pel dia de Nadal, veure a tots el familiars...

Jo només vull dir-vos que seguiu lluitant sempre, dia rere dia, vosaltres sou uns grans lluitadors , segur que us ens en sortireu.
Molta força.


Ferran Bertran

Curs: 6è

Escola de Ponts

Tutor: Pasqual Martínez



No hay comentarios:

Publicar un comentario